Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 279 громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти до висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Печерського районного суду м. Києва.
Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадянпроаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» – 102 респондентами (36,6% всіх опитаних), «добре» – 118 респондентами (42,3% всіх опитаних), «задовільно» – 43 респондентами (15.4% всіх опитаних), «незадовільно» – 13 респондентами (4,7% всіх опитаних), важко сказати 3 респондентам (1% всіх опитаних). Загалом 94,3% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 4,7%, не визначились з відповіддю 1% осіб.
Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» – 128 респондентів (45,9% всіх опитаних), «добре» – 120 респондентами (43% всіх опитаних), «задовільно» – 25 респондентів (9% всіх опитаних), «незадовільно» – 2 респонденти (0,7% всіх опитаних), важко сказати 4 респондентам (1,4% опитаних). Загалом 97,9% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0,7%, не визначились з відповіддю 1,4% осіб.
Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» – 106 респондентів (38% всіх опитаних), «добре» – 116 респондентів (41,6% всіх опитаних), «задовільно» – 37 респондентів (13,3% всіх опитаних), «незадовільно» – 12 респондентів (4,3% всіх опитаних), важко сказати 8 респондентам (2,8% всіх опитаних).Загалом 92,9% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 4,3%, не визначились з відповіддю 2,8% осіб.
На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 182 респонденти (65,2% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповіли 63 респонденти (22,6% всіх опитаних), скоріше ні – 11 респондентів (3,9% всіх опитаних), про неввічливість і некоректність суддів зазначили 7 респондентів (2,5% всіх опитаних), 16 респондентів не змогли надати чіткої відповіді на питання (5,8% опитаних). Загалом 91,7% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 2,5%, не визначились з відповіддю 5,8% осіб.
Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 189 респондентами, що становить 67,7% всіх опитаних, скоріше так – 16 респондентами (21,5% всіх опитаних), скоріше ні 16 – респондентами (5,7% всіх опитаних), негативно оцінено 5 респондентами (1,8% всіх опитаних), 9 респондентів (3,3% всіх опитаних) вагались надати відповідь. Загалом 94,9% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 1,8%, не визначились з відповіддю 3,3% осіб.
Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином. 161 респондент, що становить 57,7% всіх опитаних, відмітив справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповіли 56 респондентів (20% всіх опитаних), скоріше ні – 10 респондентів (3,6% всіх опитаних), негативно оцінили – 14 респондентів (5% всіх опитаних), 38 респондентам (13,7% опитаних) важко відповісти. Загалом 81,3% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 5%, не визначились з відповіддю 13,7% осіб.
Підсумовуючи в середньому відповіді респондентів на 6 запитань, позитивно оцінили організаційну діяльність суду 92,2% всіх опитаних, негативно лише 3,2% та не визначились з відповіддю 4,6% осіб.
Так, слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах. При опитуванні респонденти зазначали, що головою суду дуже якісно здійснюється організація роботи суду. Зазначено також, що на відміну від більшості державних закладів у суді дуже ввічливі та чуйні працівники, які завжди допомагають та відповідають на питання.
Щодо пропозицій до роботи суду та організації діяльності суду, то було відмічено про недостатність площі залів судових засідань та необхідність нового приміщення суду. Висловлено також пропозицію щодо виділення та облаштування кімнати адвоката для можливості спілкування з клієнтами.
Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на окреслені запитання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни – відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.