flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Державна реєстрація смерті

25 березня 2019, 16:07

        Державна реєстрація смерті

 

Смерть людини – це насамперед тяжка втрата для сім’ї, рідних, друзів. Проте саме в ці скорботні дні у рідних та близьких померлого виникають питання, пов’язані з оформленням відповідних документів про смерть.

Столична юстиція консультує щодо підстав та процедури державної реєстрації факту смерті.

    Згідно з Сімейним кодексом України та Законом України "Про органи реєстрації актів громадянського стану" та іншими нормативно-правовими актами смерть підлягає державній реєстрації в органах реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті або за місцем поховання.

         Підставою для державної реєстрації смерті є:

а)лікарське свідоцтво про смерть (форма № 106/о), форма якого затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08.08.2006 № 545, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1150/13024 (далі - лікарське свідоцтво про смерть);

б)фельдшерська довідка про смерть (форма № 106-1/о), форма якої затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08.08.2006 № 545, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1150/13024 (далі - фельдшерська довідка про смерть);

в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть;

г) рішення суду про оголошення особи померлою;

ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;

д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України у разі реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;

е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятора, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть.

Для отримання свідоцтва про смерть особи при собі потрібно мати:

-паспорт, або паспортний документ особи, яка звертається до Відділу;

-паспорт або паспортний документ померлої особи (за наявності);

      -документ, який є підставою реєстрації смерті;

      -ідентифікаційний код померлої особи( за наявності).

Після проведення запису орган реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання.

Для отримання свідоцтва про смерть у місті Києві громадяни можуть звернутися до Відділу державної реєстрації  смерті Головного територіального управління юстиції у місті Києві.

Графік роботи Відділу:

Пн: з 9:00 до 18:00

Вт: з 9:00 до 20:00

Ср: з 09:00 до 18:00( Прийом громадян з 14:00 до 18:00)

Чт: з 9:00 до 18:00

Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 9:00 до 18:00

Нд: з 9:00 до 16:00

Перерва на відпочинок з 13:00 до 14:00.

Адреса відділу: місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська 47/14. Тел. 486-16-00.

 

Підготувала:  начальник відділу

державної реєстрації смерті

Головного територіального

управління юстиції у місті Києві                    Костенко В.В.